№ уроку
|
Тема
|
Кількість годин
|
Дата проведення уроку
|
||||||
4 клас
|
|||||||||
І семестр
|
|||||||||
Тема: Повторення
вивченого у 3 класі
|
3
|
||||||||
1
|
Повторення. Інформація
|
1
|
|||||||
2
|
Повторення. Дії над інформацією.
Властивості інформації. Кодування інформації
|
1
|
|||||||
3
|
Повторення. Пристрої комп'ютера
|
1
|
|||||||
Тема: Алгоритми й виконавці
|
11
|
||||||||
4
|
Алгоритм
|
1
|
|||||||
5
|
Ознайомлення зі способами запису
алгоритмів
|
1
|
|||||||
6
|
Основні алгоритмічні структури
|
1
|
|||||||
7
|
Основні алгоритмічні структури
|
1
|
|||||||
8
|
Складання алгоритмів. Запис
алгоритмів різними способами
|
1
|
|||||||
9
|
Складання алгоритмів. Запис
алгоритмів різними
способами
|
1
|
|||||||
10
|
Запис алгоритмів мовою стрілок
|
1
|
|||||||
11
|
Запис алгоритмів для виконавця
«їжачок»
|
1
|
|||||||
12
|
Складання алгоритмів для виконавця
«їжачок»
|
1
|
|||||||
13
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|||||||
14
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|||||||
Резервний час
|
3
|
||||||||
15
|
Поняття «Масив»
|
1
|
|||||||
16
|
Робота з масивами
|
1
|
|||||||
17
|
Робота з масивами
|
1
|
|||||||
II семестр
|
|||||||||
Тема: Логіка та математика
|
5
|
||||||||
18
|
Розв'язування логічних задач
|
1
|
|||||||
19
|
Розв'язування логічних задач
|
1
|
|||||||
20
|
Розв'язування логічних задач
|
1
|
|||||||
21
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|||||||
22
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|||||||
Тема: Обробка
текстової інформації (продовження)
|
5
|
||||||||
23
|
Повторення правил уведення й редагування
текстової інформації
|
1
|
|||||||
24
|
Основні прийоми введення й
редагування тексту
|
1
|
|||||||
25
|
Копіювання і перенесення фрагментів
тексту
|
1
|
|||||||
26
|
Підготовка до контрольної роботи
|
1
|
|||||||
27
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|||||||
Тема: Обробка
графічної інформації (продовження)
|
4
|
||||||||
28
|
Інструменти графічного редактора «Раіпі»
|
1
|
|||||||
29
|
Робота з фрагментами малюнка
|
1
|
|||||||
30
|
Дзеркальне відображення блоку малюнка
щодо вертикалі й горизонталі. Обертання виділеного блоку
|
1
|
|||||||
31
|
Побудова орнаментів
|
1
|
|||||||
32
|
Підсумковий урок
|
1
|
|||||||
Резервний час
|
|||||||||
33
|
Побудова орнаментів. Використання
інструмента «Масштаб»
|
||||||||
34
|
Побудова орнаментів. Використання інстру-
|
||||||||
мента «Масштаб»
|
|||||||||
КРИТЕРІЇ
ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
З
ІНФОРМАТИКИ
Рівень навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів з інформатики
|
І. Початковий
|
1
|
Розпізнавати окремі
об'єкти, явища і факти предметної галузі.
Знати і виконувати
правила техніки безпеки під час роботи з обчислювальною технікою (ОТ)
|
2
|
Розпізнавати окремі об'єкти, явища і факти предметної
галузі, фрагментарно відтворювати знання про них
|
|
3
|
Мати незначний загальний обсяг знань (менше половини
навчального матеріалу) за відсутності сформованих умінь та навичок
|
|
II. Середній
|
4
|
Може за допомогою
вчителя відтворювати найпростіші дії, засвоєні ним у процесі навчання, але
припускається помилок.
Мати елементарні,
нестійкі навички роботи на комп'ютері
|
5
|
Розуміти основний
навчальний матеріал. Може з допомогою вчителя відтворювати значну частину
навчального матеріалу з елементами логічних зв'язків.
Може виконати деякі основні дії з опрацювання
інформації на комп'ютері
|
|
6
|
Знати основні
поняття навчального матеріалу. Може самостійно відтворювати значну частину
навчального матеріалу, але не вміє пояснити свої дії. Уміти за зразком
виконати просте навчальне завдання.
Може виконати більшість основних дій з опрацювання
інформації на комп'ютері
|
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Уміти
застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях.
Може
пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи інформаційної
системи, та наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень.
Уміти
виконувати навчальні завдання, передбачені програмою
|
8
|
Добре
володіти програмним матеріалом. Виконувати завдання, передбачені програмою,
припускаючись помилок. Контролювати власну діяльність. Самостійно виправляти
вказані вчителем помилки
|
|
9
|
Мати
повні знання.
Самостійно
виконувати передбачені програмою навчальні завдання, припускаючись незначних
помилок.
Може
аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання
|
|
IV.
Високий
|
10
|
Знання, уміння й навички учня повністю відповідають
вимогам даної програми.
Вільно
володіти програмним матеріалом.
Самостійно знаходити і виправляти допущені помилки.
Виконувати завдання з повним поясненням та обґрунтуванням
|
11
|
На
високому рівні володіти програмним матеріалом.
Використовувати
набуті знання і вміння при розв'язуванні завдань підвищеної складності.
Правильно висловлювати логічні міркування та обґрунтовувати
їх
|
|
12
|
Повною
мірою і на високому рівні опанувати програмним матеріалом.
Відповідь
учня повна, правильна, логічна, обґрунтована, з елементами власного судження.
Для
розв'язування завдань використовувати раціональні способи і прийоми,
пропонувати нові способи.
Уміти
самостійно аналізувати вивчений матеріал.
Виконувати
творчі завдання.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий