воскресенье, 21 апреля 2013 г.


План-конспект уроку з інформатики для 3 класу
Тема уроку: Робота з файлами і папками. Копіювання. Вирізування.
Мета уроку: навчити учнів копіюванню і вирізуванню файлів та папок; розвивати  пам’ять, увагу, пізнавальні інтереси, спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету.
Обладнання: робочий зошит, ПК.
План уроку
I. Організація класу до уроку.
II. Перевірка домашнього завдання. Розминка.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Робота за компютером.
VI. Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання.
Хід уроку
I. Організація класу до уроку.
Продзвенів уже дзвінок –
Час починати наш урок.
- Діти, ми з вами знаходимося у компютерному класі. Давайте пригадаємо правила поведінки у компютерному класі.
 Доповни речення.
Я буду зачитувати початок речення, а ви – продовжите його.
         Спину тримай … (рівно).
         Не працюй брудними і вологими  … (руками).
         Не розпочинай роботу за компютером без … (дозволу вчителя).
         Не вживати напої і їжу біля … (компютера).
         Не заходити у компютерний клас без … (вчителя).
         Не доторкатись руками до … (екрану компютера).
II. Перевірка домашнього завдання. Розминка.
 - Діти, яким було ваше домашнє завдання?
(Діти пригадують)

 - То хто мені скаже що знаходиться на робочому столі?
(Файли і папки)
- Що таке папка? А що таке файл?
(Папка – це спеціальний об’єкт у вигляді папки жовтого кольору. А файл – це всі інші обєкти.)
 - Що може містити папка?
(Папка може містити інші папки і файли).
 - Як створити папку?
 (Для того щоб створити папку потрібно клацнути правою кнопкою мишки, тоді лівою кнопкою мишки вибрати «создать», а потім – «папку»..)
 - Як створити файл?
(Щоб створити файл, потрібно клацнути правою кнопкою мишки, тоді лівою кнопкою мишки вибрати «создать», а потім -  вибрати із поданого списку один із файлів (Документ Microsoft Word чи Текстовий документ))
- Молодці!
Розминка.
А зараз ми будемо розвязувати задачі для допитливих.
 - Кролику дали 5 морквин. 2 морквини він з'їв. Скільки всього ягід залишилося? (Жодної, тому що мова була про моркву. А морква — це не ягода).
 - Пройшов дощ. На яке дерево сяде ворона: на березу, на осику чи на дуба? (На мокре).
III. Повідомлення теми і мети уроку.
- Діти, на минулому уроці ми навчилися створювати і перейменовувати файли і папки. А сьогодні ми навчимося копіювати і вирізувати їх.
IV. Вивчення нового матеріалу.
 - Діти, для того щоб скопіювати папку потрібно клацнути правою кнопкою мишки на папці, тоді лівою кнопкою мишки вибрати «копіровать». Після цього на вільному місці знову клацнути правою кнопкою мишки, тоді лівою кнопкою вибрати «вставіть». Файл копіюємо так як і папку.
(Вчитель демонструє виконання на компютері)
 - А для того щоб вирізати папку потрібно клацнути правою кнопкою мишки на папці, тоді лівою кнопкою мишки вибрати «вирізать». Після цього на вільному місці знову клацнути правою кнопкою мишки, тоді лівою кнопкою вибрати «вставіть». Файл вирізуємо так як і папку.
(Вчитель демонструє виконання на компютері)
Фізкультхвилинка.
 - Ви, напевно, вже стомилися.
 Встаньте, діти, посміхніться,
 Землі нашій поклоніться,
 За щасливий день прожитий –
 І до сонця потягніться.
 Вправо, вліво похиліться
Веретеном покрутіться
Раз присядьте, два присядьте,
І за парти тихо сядьте.
 - Молодці!
V. Робота за компютером.
1. Бесіда.
- Діти, пригадайте на якій відстані від екрана монітора треба сидіти?
(Діти пригадують)
Отже, хто мені скаже як скопіювати файл чи папку?
(Щоб скопіювати папку потрібно клацнути правою кнопкою мишки на папці, тоді лівою кнопкою мишки вибрати «копіровать». Після цього на вільному місці знову клацнути правою кнопкою мишки, тоді лівою кнопкою вибрати «вставіть». Файл копіюємо так як і папку.)
 - А хто мені скаже як вирізати файл чи папку?
(Щоб вирізати  папку потрібно клацнути правою кнопкою мишки на папці, тоді лівою кнопкою мишки вибрати «вирізать». Після цього на вільному місці знову клацнути правою кнопкою мишки, тоді лівою кнопкою вибрати «вставіть». Файл вирізуємо так як і папку.)
 - Молодці!
2. Практична робота учнів.
-   На робочому столі створіть дві папки. Одну з них назвіть своїм ім’ям, а іншу - назвіть «інформатика».
-   Молодці! А зараз скопіюйте свою папку і вставте її на робочому столі. Тепер скопіюйте копію своєї папки ще раз і також вставте на робочому столі. Подивіться, як називається папка, яку ви щойно скопіювали?
(Копія Копія «ім’я»)
 - А зараз виріжте свою папку і вставте її у папку «інформатика». Ви побачили, що папка з вашим імям вже не на робочому столі, а тільки у папці «інформатика».
Релаксація.
 - Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, неповертаючи голови за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки ліворуч і праворуч, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.
- Подивіться на вказівний палець витягнутої руки нарахунок 1-4, потім переведіть погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.
VI. Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
- Чого ви навчилися на сьогоднішньому уроці?
 - То хто мені скаже, що потрібно робити, щоб скопіювати файл чи папку?
 - А що потрібно робити, щоб вирізати файл чи папку?
VII. Домашнє завдання.
Вивчити як копіювати і вирізувати файли і папки.
Додаток

Діти, подивіться на монітор. Цю розповідь написав неуважний учень. Він допустив дуже багато помилок. Вам потрібно виправити його помилки у тексті.

Зима
Прийжла зила. Лисика сидить у морі. Зайцик тремтіть під ялинпою. Холднй  овк бродить літом у посуках сздобицчі.
(Діти виправляють помилки)
( Зима
Прийшла зима. Лисиця сидить у норі. Зайчик тремтить під ялиною. Холодний вовк бродить лісом у пошуках здобичі.)

Закінчіть речення:
Вівторок, середа, четвер, неділя - це...  (дні тижня)
Ранок, день, вечір, ніч - це...  (весь день)
Україна, Польща, Франція, Англія - це...  (Країни)
Стебло, листочок, пелюсточки – це…  (квітка)
А тепер – навпаки. Придумайте початок речення:
(Попелюшка, Котигорошко, Буратіно)  ... - це імена казкових героїв.
(Руська, Лучаківського Винниченка)  ... - це вулиці Тернополя.
(тролейбус, автомобіль, трактор )  ... — це транспорт.
(граб, береза, клен)  ... - це дерева, що ростуть у парках Тернополя.
(Діти продовжують речення)

Комментариев нет:

Отправить комментарий